תשתיות, הנדסה אזרחית ובנייה תעשייתית משנת 1994

בואו נניח שאתם בעלי חברה יצרנית גדולה ואתם מתרחבים והולכים והעסקים באמת פורחים. המחסן שנבנה לפני 20 שנה כבר לא יכול להכיל את כל המוצרים אותם אתם מייצרים לפני משלוח. כמו כן, הנרומות והתקנים והדרישות לאחסון השתנו והתקדמו והמחסן הקיים כבר לא עונה עליהן. אולי מבחינת טמפרטורה, לחות, או כל משתנה אחר כתלות במה הם המוצרים.

במצב זה, אתם נדרשים לתכנון מחסן גדול ומודרני. לא הרבה חברות עוסקות בתכנון מחסנים גדולים. תכנון מחסן גדול כאמור אינו תכנון של ארבע קירות ומערכת תאורה. מדובר על פרוייקט מורכב מעין כמוהו, כמובן כתלות במה שאתם מייצרים ובגודל הפרוייקט. ישנן חברות תכנון המתמחות בתכנון מחסנים גדולים בין היתר. חברות כמו אדהוק טכנולוגיות מתמחות לא רק בתכנון מסוג זה של מחסנים גדולים עבור חברות גדולות אלא גם בבנייתם.

לחברה נסיון רב ועשרות שנות פעילות בישראל. פרוייקטים מסוג אלו של תכנון מחסן גדול ואז בנייתו, הם עתירי משאבים וכל טעות יכולה להיות הטעות האחרונה שלכם ולהפיל את חברתכם ביגון שאולה. כאן זהו לא רק חיפוש גוגל. צרו קשר עם חברות כמו אדהוק טכנולוגיות ואחרות, בקשו פגישה ראשונית, דברו על הצרכים שלכם, בקשו לבדוק פיזית פרוייקטים אחרים אותם אותה חברה תכננה, בקרו את הלקוחות של אותן חברות, שאלו על עמידה בזמנים, על עמידה בתקנים, ועל כל מה שחשוב לכם. אתם עומדים לחתום חוזה חשוב מאד ואסור לזלזל בשום פרט ובשום מרכיב.

דיברנו על חברות לתכנון מחסנים ובאותה נשימה צריך להזכיר שלעיתים אתם לא נדרשים רק לתכנון מחסן גדול אלא לתכנון והקמת מרלוגים. מרלוג הוא קיצור של מרכז לוגיסטי. מרכז לוגיסטי בניגוד למחסן הוא בניין הנדרש לאפשר פעילות הרבה יותר מורכבת. קבלת מוצרים, אחסונם עפ”י ייעודם, מיונם ושינועם ללקוחות השונים.ניתן להגיד שתכנון והקמת מרלוג (מרכז לוגיסטי) דומה מאד לתכנון והקמת מרכז הפצה. אדהוק טכנולוגיות היא חברה שעוסקת יום יום בתכנון והקמת מרגולים. שנות נסיונה רבות ומספר הפרוייקטים אותם תקננה והקימה גדול ומרשים. אסור לכם “לשחק משחקים” עם הנושא הזה. אם אתם נדרשים לתכנון והקמת מרלוג אתם חייבים חברה מהשורה הראשונה שעליה תוכלו לסמוך בעינים עצומות. התחילו ברגל ימין.

                Call Now Button