תשתיות, הנדסה אזרחית ובנייה תעשייתית משנת 1994

הקמה של מפעל כימי

הכלכלה הישראלית משופעת בתעשיות כימיות. ממפעלי ים המלח וחיפה כימיקלים ועד למפעלי התרופות והתעשיות הביולוגיות הרבים, מדובר בעמודי התווך של החברה הישראלית ואחת מהמעסיקות הנרחבות ביותר במשק. ייצור כימיקלים אינו תחום שניתן להקל בו ראש. כדי להבטיח שתמיד ייושמו שיטות העבודה הבטוחות ביותר וכדי לשמור על בריאות הציבור, המפעל שלך זקוק לפתרונות המתקדמים ביותר.

אדהוק טכנולוגיות הובילה לאורך השנים את הפרקטיקות הטובות ביותר שתחום ההנדסה האזרחית מאפשר בהקמה של מפעלים כימיים. אנו מייעדים לכל פרויקט אנשי מקצוע מובילים בתחומם והופכים את המפעל הכימי שלך לגורם מתקדם ומוביל בתעשייה.

הקמה של מפעל תרופות

ייצור תרופות מנוהל תחת פיקוח רגולטורי כבד. לכן, הקמה של מפעל תרופות דורש תכנון הנדסי מקדים, כדי לעמוד בכל ההגבלות ולהבטיח כי בטיחותם ובריאותם של עובדיך ולקוחותיך תישמר בכל עת. אנו נסייע לך לייעד את פתרונות ההנדסה הטובים ביותר כדי להוביל תהליכי ייצור יעילים ובטוחים יותר. במחסני התרופות שלך, ניישם אמצעי קירור ובקרה מתקדמים ואמצעי שינוע חכמים שיאפשרו לך לדעת תמיד היכן כל אצווה שלך נמצאת בזמן אמת.

אתגרים בהקמה של מפעלי תרופות

אחד האתגרים המשמעותיים בתהליך הקמה של מפעלי תרופות, מתחיל הרבה לפני שלב ההקמה עצמו. ההיתרים להקמת המפעל הם רבים ומגוונים ודורשים יד מקצועית בעל היכרות עם הרשויות. כחלק מהשירות, אנו נסייע לך במגעים עם הרשויות ונלווה אותך עד לקבלת כל ההיתרים הנדרשים.

הקמה של מפעלים כימיים

מהמגעים הראשוניים עם משרד הבריאות והמשרד לאיכות הסביבה ועד לתחזוקה השוטפת של כל ציוד המפעל שלך, יש לך שותפים מקצועיים ונאמנים שילוו אותך בכל צורך הנדרש עבורך. אדהוק טכנולוגיות מציבה לנגד עיניה מקצועיות בלתי מתפשרת, תקשורת רציפה ושקופה עם הלקוח והכשרה מקצועית ברמה הגבוהה ביותר לכל עובדיה. כשעומדים לצידך מהנדסים מובילים בתחומם, אין גבול למה שניתן להשיג בשיתופי הפעולה בינינו.

אנחנו זמינים לך בכל עת

להקמה של מפעל כימי בסטנדרטים הגבוהים ביותר, אנו מעמידים לרשותך ניסיון מקצועי בן למעלה מ-25 שנה ומסייעים לך ליישם את השיטות המתקדמות ביותר. על מנת לקבל פרטים נוספים, אנו מזמינים אותך לתאם עמנו פגישת היכרות בה נתחיל להתוות את עבודתנו המשותפת. אנו זמינים עבורך בטלפון או באתר ונשמח לספק לך מענה בהקדם.
תוכן עניינים

גלריית פרוייקטים

adhoc technologies

אדהוק טכנולוגיות​

contact us

יצירת קשר

נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת!

                Call Now Button